ČASTÉ OTÁZKY

MJEV program

Zdravá a vyvážená strava sú kľúčom v zdravom životnom štýle. Môžete cvičiť každý deň aj dve hodiny, ale ak nemáte správnu stravu, vaša drina môže výjsť na zmar. Preto sme pre vás pripravili kopec repeptov a jedál, aby ste si mohli zostaviť jedálníček presne podľa vaších potrieb a dosiahnuť svoju vytúženú postavu.

Vypočítaním si BMR (Bazálny metabolizmus) a následne množstvo pohybu, ktorý denne vykonávate, vznikne vám kalorický príjem, ktorý by ste mali denne prijímať, či už chcete schutnúť, udržať si váhu, alebo pribrať. Kalorický príjem budete mať rozdelený na konkrétny príjem sacharidov, bielkovín a tukov.

Funguje to tak, že z ponuky receptov si vyberiete tie, ktoré si v dan deň chcete pripraviť, dáte ich do jedálníčka a naša kalkulačka vám vypočíta, koľko kalórií by ste mali z každého jedla zjesť, aby ste sa zmestili do vašeho denného limitu.

V ponuke máme vyše 170 receptov a postupne budeme pridávať nové. Naše recepty sú vyvážené, čím sme vám uľahčili zostavovanie svojho zdravého jedálníčka. Môžete si zostavovať jedálníček z receptov, ktoré sme pre vás pripravili, alebo si môžete poskladať jedlo z prísad, ktoré sú tiež v ponuke. A aby sme vás neukrátili o vaše obľúbené jedlá, budete si môcť pridať vaše obľúbené recepty a následne ich pridávať do jedálnička.

Tiež sme si pre vás pripravili vysoko intenzívne intervalové tréningy na 3 mesiace. Naše tréningy trvajú iba 24 minút, prevažne sú s vlastnou váhou, môžete ich cvičiť kdekoľvek, čiže aj doma. Keďže sú to HIIT tréningy, perfektne spaľujú tuky, budujú svalstvo, budujú silu a zrýchľujú metabolizmus. Naše tréningy vám stačia 3 x do týždňa a spolu s jedálničkom, ktorý si vďaka nášmu programu vytvoríte, môžete dosiahnuť svoju vytúženú postavu.

Môžete si náš program vyskúšať úplne zadarmo, jednoducho kliknite na skúsiť zadarmo a 3 dni môžete testovať náš program bez platne.

Po zakúpení nášho programu dostávate prístup na 5 mesiacov, keďže chápeme, že nie vždy sa bude dať program dodržiavať. Týchto 5 mesiacov si môžete predľžiť o ďalších 30 dní (viac info v programe).

Ak si nie ste istý, či je program pre vás, či vám bude vyhovovať, môžete ho vyskúšať na pár dní zadarmo. Jednoducho kliknite na vyskúšať zdarma, vyplníte svoje údaje, na základe ktorých vám my vypočítame vaše potrebné denné kalórie a na 3 dni môžete využívať náš program bezplatne. Môžete začať zostavovať svoj jedálniček a cvičiť podľa našich videí. Takto otestujete náš 90 dňový program a budete vedieť, či do toho ísť alebo nie.

Ak ste pred tým necvičili HIIT tréningy, určite neodporúčame začínať práve v dobe tehotenstva alebo dojčenia. I keď pohyb je zdravý aj práve v tomto období, ale dôležité je začínať zľahka. Ak je, ale vaše telo zvyknuté na vysoko intenzívne intervalové tréningy, môžete s nami cvičiť, pokiaľ vám to vaše telo a váš lekár povolia. Samozrejme, niektoré cviky si budete musieť prispôsobiť do ľahšej verzii, keďže naše tréningy sú postupne náročnejšie.

Určite áno. Program je vytvorený tak, aby sa dal používať aj na smartphone a aj na tablete. Samozrejme uvítame vaše postrehy a nápady a budeme sa snažiť program stále vylepšovať. Ak bude dopyt, vytvoríme aj mobilnú aplikáciu k programu.

Mysleli sme aj na situácie, ak užívateľ nemôže z akéhokoľvek dôvodu pokračovať v programe, resp. ho na nejakú dobu musí prerušiť. Po zakúpení 3 mesačného programu, získavate členstvo na 5 mesiacov, čiže máte priestor na prípadné prerušenie programu. Ak program poctivo dodržiavate, po ukončení všetkých 36 tréningov, môžete jednoducho začať od znovu a tak máte 5 mesiacov cvičenia s nami. Je možnosť aj predĺženia programu o 30 dní, ak s nami budete zdieľať vašu fotodokumentáciu/vašu fotopremenu.

Náš program si môžete zakúpiť v troch verziách:

Strava - ak máte svoj tréningový plán alebo dostatok pohybu, ale potrebujete si upraviť stravu, pomocou tohoto balíka si viete zostaviť svoj vlastný jedálniček. Vypočítame vám BMR na základe ktorého si môžete pridávať jedlá do svojho každodenného jedálnička a my vám vypočítame koľko kalórií môžete z každého jedla zjesť, aby ste sa zmestili do svojich hodnôt. V ponuke budete mať vyše 170 zdravých receptov a postupne budeme pridávať nové. Ako bonus si môžete pridať aj váš obľúbený recept a pridať do svojho jedálnička.

Tréningy - ak máte stravu zvládnutú, ale potrebujete pomôcť s tréningami, náš 3 mesačný tréningový plán môže byť presne pre vás. Naše tréningy sú vysoko intenzívne intervalové tréningy (HIIT) s vlastnou váhou, ktoré môžete cvičiť kdekoľvek čiže aj doma. Nepotrebujete takmer žiadne pomôcky a tie čo potrebujete sa dajú nahradiť vecami v domácnosti. Ako napríklad závažie nahradiť fľašami vody alebo 5 litrovou avivážou, alebo ruksakom s knihami. V našom programe nájdete 36 tréningov, ktoré trvajú 24 minút. 3 tréningy týždenne po dobu 3 mesiacov a môžete dosiahnuť postavu snov.

Komplet - 3 mesačný tréningový plán s HIIT tréningami s vlastnou váhou, ktoré môžete cvičiť kdekoľvek čiže aj doma. 36 tréningov, ktoré trvajú 24 minút. 3 krát týždenne naše tréningy a môžete dosiahnuť postavu snov.
K tomu si môžete upraviť stravu. Budete si môcť vypočítať BMR a na základe toho zostaviť vlastný jedálniček. Môžete si vybrať z viac ako 170 zdravých receptov a my vám vypočítame koľko kalórií môžete zjesť z každého jedla, aby ste sa zmestili do cieľových hodnôt. A ako bonus si môžete pridať váš obľúbený recept do svojho jedálnička.

Program si môžete najskôr vyskúšať 3 dni úplne zadarmo. Môžete si s nami zacvičiť, zostaviť si svoj jedálniček a zistiť či sa vám náš program páči.

Ak sa rozhodnete pre kúpu programu môžete ho platiť buď kartou alebo online bankovým prevodom. Po kliknutí na zaplatiť vás budeme navigovať.

Naše tréningy odporúčame cvičiť 3 krát do týždňa, najlepšie každý druhý deň, napríklad v pondelok, v stredu a v piatok. V dni, keď necvičíte, odporúčame ľahké kardio v podobe rýchlej chôdze 30-45 minút alebo jazdou na bicykli, jumpingom, behom, zumbou alebo inou aktivitou s ľahkou rezistenciou. A v jeden deň v týždni si dajte oddych alebo pol hodinový strečing.

Strava

Pri tvorbe receptov sme sa snažili myslieť aj na ľudí s intoleranciami. Nájdete tam množstvo vegetariánskych receptov, bez laktózových, bez mliečnych, bez lepkových a pracujeme už aj na vegánskych. Nové recepty budú stále pribúdať. Aby ste si našli svoje recepty rýchlejšie, pripravili sme filtre, kde si môžete označiť výber požadovaných receptov.

Budete si môcť vypočítať vaše BMR (Bazálny metabolizmus) a na základe toho zistíte, koľko kalórií môžete denne prijať, aby ste dosiahli svoj cieľ. K dispozícií budete mať vyše 170 receptov (postupne budeme pridávať nové), z ktorých si budete môcť každý deň do svojho jedálnička pridávať jedlá a my vám vypočítame, koľko môžete z každého receptu zjesť, aby ste sa zmestili do svojho denného limitu. Ponúkneme vám hodnoty nielen v kalóriách, ale aj v makroživinách - bielkoviny, sacharidy a tuky.

Mysleli sme aj na to. Ponúkame možnosť pridania vlastného receptu, čo znamená, že budete môcť pridať neobmedzené množstvo vlastných receptov. Môžete ich zdieľať s našou MJEV komunitou (všetci užívatelia nášho programu), alebo si ich môžete uložiť len vo svojom profile a používať.

Aj na toto sme mysleli. Pripravili sme pre vás tlačidlo / možnosť pridať “prázdne kalórie”. Ak viete presné nutričné hodnoty jedla, ktoré si chcete pridať do jedálnička, máte možnosť ich pridať a ony sa vám zarátajú do vašich hodnôt. Ak ale neviete presné hodnoty a predpokladáme, že toto tlačidlo sa používa prevažne na maškrty, hodnoty sa budú pridávať trošku ináč, ako pri presnom recepte s hodnotami. Kalórie sa pridajú presne podľa vašej voľby, ale makroživiny (bielkoviny, sacharidy a tuky) sa budú rovnomerne odratávať, keďže maškrty obsahujú veľa rafinovaného cukru a nezdravých tukov, než zdravé a potrebné živiny. Má to svoj zmysel, hlavne taký, aby sme vás zodpovedne naučili výberu potravín a tiež nutričným hodnotám, a aby ste rýchlejšie dosiahli svoje ciele.

Vyvážené a zdravé. Ponúkame aj tradičné slovenské recepty, ale upravené tak, aby boli zdravé, alebo aspoň zdravšie a tiež recepty svetovej kuchyne. Sú tu recepty, veľmi rýchle na prípravu, ale tiež aj zložitejšie. Aby ste si naozaj mali z čoho vybrať.

Ponúkame aj recepty bohatšie na bielkoviny, bohatšie na tuky a aj na sacharidy. Tiež vegetariánske, vegánske, bezlepkové, bez laktózové a bez mliečne recepty. A postupne budeme pridávať nové a nové recepty.

Tréningy

Výhodou nášho programu je, že cvičíme prevažne s vlastným telom a preto môžete cvičiť úplne kdekoľvek, či už doma, na dovolenke, vonku v parku, alebo aj vo fitku.

Pomôcky, ktoré používame, môžu byť veľmi jednoducho nahradené vecami, ktoré máme bežne doma, ako napríklad namiesto jednoručiek môžete použiť fľaše vody, alebo namiesto závažia (my sme používali 5 kg loptu), vy môžete použiť ruksak s knihami a pod.

Odporúčame cvičiť naše tréningy 3 krát do týždňa, najlepšie každý druhý deň napríklad v pondelok, v stredu a v piatok. V dni, keď necvičíte, odporúčame ľahké kardio v podobe rýchlej chôdze 30-45 minút. Výber aktivity už necháme na vás. Môže to byť aj beh, bicykel, jumping, zumba a iné.

Ak ste už pokročilejší, môžete naše tréningy striedať aj s inými tréningami, napríklad silové tréningy s váhami. Uistite sa, že máte dostatočnú regeneráciu, aby ste častým trénovaním nezmarili vašu tvrdú prácu. Doprajte si aspoň jeden deň bez tréningu.

MJEV tréningy fungujú veľmi jednoducho. Ponúkame 36 tréningov, ktoré trvajú iba 24 minút. Sú to tréningy s vlastnou váhou a vysokou intenzitou, preto sú tak efektívne.

Po zakúpení nášho programu máte k dispozícií odomknutých 6 tréningov čiže prvé dva týždne. Aby sme vás motivovali, musíte najskôr odcvičiť všetky odomknuté tréningy a označiť ich ako odcvičené. Na konci každého tréningu sa vám zobrazí fajka, na ktorú kliknete a tým označíte tréning za odcvičený.

MJEV tréningy odporúčame cvičiť 3 krát do týždňa. Ak ste pokročilý, môžete cvičiť viac krát a to 4 až 5 krát. Ak budete cvičiť viac krát ako 3 krát v týždni, môžete kľudne niektoré tréningy opakovať.

Môžete kľudne cvičiť s MJEV ak ste nikdy pred tým necvičili vysoko intenzívne tréningy. Začali sme s jednoduchšími tréningami čiže sme ich prispôsobili začiatočníkom a postupne zvyšujeme náročnosť. Dôležité, ale je sa pred každým tréningom zahriať, aby ste neprišli zbytočne k úrazu.

Ak ste nikdy pred tým necvičili, odporučila by som vám najskôr svoje telo pripraviť na zrýchlenú tepovú frekvenciu a stres, ktorý bude telo prežívať počas tréningov. Pred začatím našich tréningov, prvý týždeň choďte každý deň na prechádzku rýchlou chôdzou 30-45 minút alebo si doma zatancujte, alebo ľahký poklus. Takto telo môžeme pripraviť na zvýšenú intenzitu a zrýchlenú tepovú frekvenciu.

Zahriatie je veľmi dôležité pred každým tréningom. Predídeme zbytočnému zraneniu. Zahriatie nemusí trvať dlhšie ako 5 minút. Dôležité je, aby ste precvičili a zahriali všetky partie tela, keďže naše tréningy sú prevažne zamerané na celé telo a cvičíme komplexné cviky.

Môžete si dať 1 minútu skákacieho panáka (jumping jacks), 1 minútu beh na mieste, 1 minútu zakopávanie, 1 minútu poskoky, jednu minútu “lyžovanie” poskoky na mieste ako keď lyžujeme a zapájame k tomu aj paže alebo si jednoducho zatancujte pred tréningom, ale uistite sa, že aj poskakujete a zapájate paže a ramená.

HIIT je vlastne vysoko intenzívny intervalový tréning, čo znamená, že zahŕňa krátke impulzy cvičenia, striedame s krátkymi prestávkami. Je to asi najefektívnejší spôsob cvičenia. HIIT tréning môže trvať od 10 do 30 minút.

Napriek tomu, že cvičenie je krátke, prináša až dvojnásobne toľko benefitov. HIIT tréningy môžu byť rôzne, môžu to byť šprinty, jazda na bicykli, skákanie na švihadle, veslovanie, cvičenie s vlastnou váhou a iné. Dôležitá je intenzita. Dané intervaly si môžeme poskladať rôzne.

Napríklad HIIT tréning v podobe šprintov. Šprintujeme 30 sekúnd a 30 sekúnd máme pauzu buď sa prechádzame alebo stojíme a potom znovu šprintujeme. Toto zopakujeme 10 až 15 krát a neuveriteľne účinný tréning máme za sebou za 10 až 15 minút.

HIIT tréningy sú výborné, pretože za krátku dobu spálite veľké množstvo kalórií. Naozaj vám stačí cvičiť 24 minút. HIIT tréningom spálite viac kalórií za kratší čas v porovnaní s inými cvičeniami.

Vysoká intenzita v HIIT tréningoch spôsobuje to, že nespaľujeme tuky len počas cvičenia, ale aj po docvičení a to po dobu 48 hodín po docvičení. Preto ja na HIIT tréningy nedám dopustiť.

HIIT tréningy vám stačí cvičiť 3 krát do týždňa a pomôžu vám rýchlejšie spaľovať tuky a zároveň budovať svalstvo a silu. Čiže sú výborné aj ako kondičné tréningy.

HIIT pomáha zlepšiť spotrebu kyslíka. Spotreba kyslíka sa vzťahuje aj na schopnosť našich svalov.

HIIT môže znižovať krvný tlak a pomáha zdravému fungovaniu srdca, najmä u ľudí s nadváhou alebo u ľudí s vysokým krvným tlakom.

Intervalový tréning s vysokou intenzitou môže byť obzvlášť prospešný pre tých, ktorí potrebujú znížiť hladinu cukru v krvi a inzulínovú rezistenciu. Tieto zlepšenia boli pozorované u zdravých, ale aj u ľudí s cukrovkou.

Naše MJEV HIIT tréningy sú prevažne s vlastnou váhou a sú výborné v tom, že náročnosť si viete prispôsobiť svojim potrebám, čo sa vám aj snažíme ukázať počas našich tréningov. Ak sú niektoré z našich cvikov pre vás náročné, ukážeme vám aj jednoduchšiu verziu.

Naše cviky sú tiež výborné v tom, že sú to komplexné cviky a precvičujú veľké svalové skupiny, čo znamená, že na jej vykonávanie musíme vynaložiť viac energie, a tým spaľujeme viac kalórií.

Plus naše tréningy môžete cvičiť kdekoľvek aj doma. Ak neradi chodíte do fitka alebo ste časovo zaneprázdnený, môžete cvičiť doma alebo v práci a naše tréningy trvajú 24 minút, čo sa dá jednoducho vtesnať do zaneprázdnených životov.

3 x 24 minút týždenne a môžete dosiahnuť postavu snov.

máte ďalšie otázky? napíšte nám

90 dňový online program

zisti benefity vyskúšať zdarma ukážky z aplikácie ukážky z aplikácie